LH85QMDRTBC/EN

85" Interaktivni zaslon QMD-BR serija

VELIČINA 85
Prikazujte sadržaj s vrlo realističnim detaljima u jarkim bojama

Serija QMD SMART Signage donosi četiri puta veću FHD rezoluciju na istoj površini zaslona, rezultat čega je najvjernija reprodukcija detalja. Čak je i mali tekst iznimno oštar i bez nejasnoća zbog velike gustoće piksela. Tehnologija poboljšanja tvrtke Samsung prilagođava sadržaj niže rezolucije radi optimalnog prikazivanja u UHD rezoluciji zaslona iz QMD serije. Serija QMD k tomu podržava mogućnost povezivanja DisplayPort® (DP) 1.2 koja je u mogućnosti učitavati UHD videozapise s brzinom osvježavanja od 60 Hz. Ova veća brzina osvježavanja skrbi za vrhunsku reprodukciju videozapisa bez prekida, što je čest slučaj kod standardnih zaslona s manjom brzinom osvježavanja od 30 Hz, za pravo iskustvo UHD gledanja. Serija QMDB također skrbi za življe slike zahvaljujući njezinim zaslonima visokog sjaja te naprednoj zaslonskoj tehnologiji tvrtke Samsung.

Povećajte učinkovitost prikazivanjem sadržaja s četiriju FHD zaslona na samo jednom UHD zaslonu

Sa serijom QMD možete prenositi veću količinu informacija koristeći manji broj jedinica, prikazivanjem ekvivalenta četirima zaslonima s FHD sadržajem na jednom UHD zaslonu. Ova značajka uključuje mogućnost prikazivanja sadržaja s četiriju odvojenih popratnih uređaja na istom zaslonu za jednostavnije upravljanje sadržajem, bez da bi se prethodno trebao spojiti sadržaj na odvojenom osobnom računalu. K tomu nisu potrebne nikakve komponente drugih proizvođača. Brojni Picture-in-Picture (PIP) scenariji i scenariji podijeljenog zaslona mogući su za dinamičnije i učinkovitije korištenje zaslonom, poput prikazivanja videokonferencija na velikom dijelu zaslona te referentnih dokumenata s drugog uređaja na drugom dijelu zaslona. Prodavači također mogu prikazivati veliku sliku proizvoda uz popis specifikacija na tome istom zaslonu. Upotrebom jednog zaslona, a ne više njih, otklanja se složenost prilikom instalacije radi povećane učinkovitosti. K tomu je SMART Signage serije QMDB opremljen trima DP-ovima (1.2*2, 1.1*1), trima High-Definition Multimedia Interface® (HDMI) utorima, DVI priključcima i jednim D-Sub priključkom za dodatnu fleksibilnost.

Povećajte iskoristivost s fleksibilnim konfiguracijama i radom 16/7

Serija QMD konstruirana je radi udovoljavanja potrebama tradicionalnih trgovinskih okruženja s pouzdanošću 16/7 te fleksibilnim značajkama za prošireno gledanje. Značajke uključuju modus zakretanja koji vam omogućuje instaliranje zaslona u vodoravnom ili okomitom položaju kako bi odgovarao vašem okruženju te nadalje skrbio za dojmljivu kvalitetu digitalnih informativnih zaslona. A elegantan, suvremen dizajn zaslona uklapa se u gotovo svako poslovno okruženje te podiže njegovu atmosferu.

Kolaborativna učinkovitost zaslona s Touch Overlay

SMART Signage tvrtke Samsung s unaprijed sastavljenom funkcijom Touch Overlay, QM85D-BR, pretvara okoline primjene u interaktivna, kolaborativna i iznimno funkcionalna iskustva. Kako bi se kupcu zajamčila već poznata besprijekorna prilagodba tehnike, dodirni zaslon sa zaštitnim slojem nudi glatko i ugodno iskustvo pisanja. QM85D-BR na sličan se način isporučuje u unaprijed sastavljenom dizajnu za instalaciju i korištenje bez stresa. Za suradnju u velikim skupinama, infracrvena (IR) dodirna funkcija zaslona omogućava dodirivanje zaslona za do 10 različitih sudionika korištenjem jednim prstom kako bi odabirali sadržaj, komentirali ili uređivali, a cijela skupina može jednostavno prepoznati te radnje. Intuitivni Touch Overlay na taj način povećava učinkovitost razgovora na sastancima i u učionicama.

Stvorite jednostavno područje zaslona s odvojivom opcijom SBB tvrtke Samsung

Budući da je UHD relativno nov proizvod na tržištu, tek nekoliko media playera trenutačno podržava UHD učitavanje. Kako bi išao ukorak sa zahtjevima, Samsung planira predstaviti mrežnu kutiju (SBB) koja podržava funkciju UHD u kasnom trećem tromjesečju 2014. Uređaj SBB malih dimenzija dizajniran je za priključivanje na poleđinu zaslona serije QMD, pojednostavljujući instalaciju i eliminirajući nepotrebne nakupine žica te potrebu za odvojenim kućištem media playera. Ovaj visokoučinkoviti uređaj SBB sadrži ugrađeni Haswell Intel® Core™ i5 CPU procesor 4. generacije s memorijom od 4 GB DDR3 te se isporučuje sa softverom Samsung MagicInfo® za jednostavno upravljanje sadržajem.

Specifikacija
  • Zaslon
    • Veličina diagonale 85"
    • Tip ploče 120Hz Slim Direct LED BLU
    • Razlučivost 3840 x 2160 (16:9)
    • Udaljenost između piksela (VxO) 0.1625 x 0.4875 (mm)
    • Veličina aktivnog zaslona (VxO) 1872.0(H) x 1053.0(V)
    • Svjetlina (Standardno) 430cd/m2
    • Omjer kontrasta 5,000:1
    • Kut gledanja (V/O) 178/178
    • Vrijeme odziva 6 (tip.)
    • Boja zaslona 16,7 M (True zaslon), 1,07 B (10-bitni Ditherd)
    • Raspon boja 72 %
    • Dinamički omjer kontrasta 50,000:1
  • Povezivost
    • RGB uključeno D-Sub, DVI-D,Display Port 1.2 (2), Display Port 1.1 (1)
    • Audio ulaz Stereo mini utičnica
    • Audio izlaz Stereo mini utičnica
    • Video ulaz HDMI (3)
  • Dizajn
    • Vrsta postolja Nožni stalak (opcijski)
  • Snaga
    • Napajanje AC 100 - 240 V~ (+/- 10 %), 50/60 Hz
    • Potrošnja energije (Način rada isključeno) manje od 0.5W
    • Potrošnja energije (Način rada uključeno) 375 W (tipični), 450 W (prosječni), 495 W (maks.)
    • Potrošnja energije (Način rada spavanja) manje od 0.5W
  • Dimenzije
    • Dimenzije seta (Š×V×D) 1949.0 x 1130.0 x 128.8 mm
    • Dimenzije paketa (ŠxVxD) 2096 x 1313 x 522 mm
  • Težina
    • Težina 81.2 kg
    • Težina paketa 99 kg
  • Mehanička specifikacija
    • VESA postolje 600 x 400 mm
    • Širina okvira 37.6 mm
    • Vrsta reproduktora medija SBB
  • Uvjeti rada
    • Temperatura 0℃~ 40 ℃
    • Vlažnost 10~80 %
  • Opće značajke
    • Posebno Senzor temperature, baterija za sat (80 sati održavanja sata), ugrađeni zvučnik (2-kanalni 15 W)
    • Zvučnik Ugrađeni zvučnik (15 W + 15 W)
  • Dodatna značajka
    • Zaštitno staklo Da
    • Objektiva WMN8200SD
    • Posebno Objedinjeni dodir (tvorničko namještanje)
    • Stalak STN-L7585F (novo stanje)
  • Interni reproduktor (MagicInfo)
    • Posebno FHD 4 PBP podrška (2/3/4 PBP), automatsko prebacivanje i oporavak izvora, LFD korisničko sučelje, zaključavanje tipki, DDC CI, DHCP s RJ45 MDC, poruka u nuždi od MDC, funkcija vruće tipke, Plug&Play (osnovno namještanje)
    • Podrška za MagicInfo Da
  • Uvjerenje i sukladnost
    • Elektromagnetska kompatibilnost (EMC) Klasa A